

تبلیغ کسب و کار کوچک شما در جامعه گاهی اوقات می تواند ناامید کننده یا بی اثر باشد. به همین دلیل است که ما فهرستی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار کوچک شما را گردآوری کرده ایم. ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.
سایت خود را برای جستجوهای محلی بهینه کنید
مشتریان محلی باید بتوانند شما را پیدا کنند و اگر فقط به عابران تکیه کنید، نمی توانند این کار را انجام دهند. وب سایت شما باید موقعیت مکانی شما (نه در تصویر، بلکه در متن واقعی را ارائه دهد تا بتواند توسط موتورهای جستجو نمایه شود)، محصولات و خدماتی که ارائه می کنید و سایر کلمات کلیدی مرتبط را ارائه دهد. بیشتر در این مورد بعدا.
طراحی تمیز و حرفه ای بهینه سازی شده برای کاربران موبایل داشته باشید
وب سایت شما بخش مهمی از کسب و کار شما است. باید مرتب و حرفه ای طراحی شود. کاربران موبایل بیشتر از هر نوع دستگاه دیگری جستجوهای محلی انجام می دهند. این بدان معناست که سایت شما باید سازگار با موبایل و به اندازه کافی سریع باشد تا توجه آنها را به خود جلب کند.
آدرس و ساعات کاری خود را در همه جا به روز کنید
قبلاً به این موضوع اشاره کردیم، اما شما باید آدرس و ساعات کاری خود را در مکانهای مهم بهروزرسانی کنید: رسانههای اجتماعی، سایتهای بررسی، Google My Business، LinkedIn و وبسایت خود. Apple Maps Connect از Yelp برای ادغام آدرسها و نظرات در جستجوهای خود استفاده میکند، بنابراین باید مطمئن شوید که Yelp یک بهروزرسانی اولویتدار است. فهرست محلی خود را قبل از هر کس دیگری ادعا کنید.
روش های تماس چندگانه را ارائه دهید (و در واقع از آنها استفاده کنید)
یک فرم تماس در وب سایت خود قرار دهید و راهی را برای مشتریان فراهم کنید که بتوانند با کسی تماس بگیرند و صحبت کنند. خرید محلی معمولا نیاز به تماس شخصی بیشتری دارد. شما باید مطمئن شوید که افراد می توانند در صورت نیاز با شما تماس بگیرند.
میزبان یک رویداد شنبه مشاغل کوچک
شنبه کسب و کار کوچک یک رویداد مهم سالانه است که در ابتدا توسط American Express برای ارتباط جامعه محلی با مشاغل کوچک ایجاد شد. یک رویداد ایجاد کنید و چند عنصر را بگنجانید که خریداران آخر هفته جمعه سیاه را مجذوب خود میکند. از رسانه های اجتماعی برای بیان نظر خود استفاده کنید و وب سایت خود را با هر فروش زودتر به روز کنید تا مشتریان شما بتوانند آماده شوند.
از geofencing برای هدف قرار دادن افراد محلی استفاده کنید
Geofencing روشی برای هدف قرار دادن کاربران گوشی های هوشمند در یک منطقه محلی با تبلیغات است. اگر کسبوکار غیر خردهفروشی دارید، میتوانید از آن برای تبلیغ تبلیغات قابل هدیه مانند خدمات ویژه نظافت خانه، گواهیهای هدیه به مشاغل محلی و موارد دیگر استفاده کنید.
مشارکت با مشاغل محلی
در مشارکت جامعه قدرت وجود دارد. برای ارائه تبلیغات و تخفیف به پایگاه مشتریان یکدیگر با سایر مشاغل محلی همکاری کنید.
تبلیغ کنید و با رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید
این واقعا مهم است. شما باید زودتر از موعد در همه پلتفرم های خود تبلیغ کنید. شنبه مشاغل کوچک رویدادی برای «نمایش و غافلگیر شدن» وجود ندارد. خریداران متمرکز و مصمم هستند که حداکثر استفاده را از خریدهای خود بین جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ببرند. (حتی اگر جمعه سیاه و دوشنبه سایبری گذشته باشد، شروع آمادگی برای سال آینده ضرری ندارد.)
در صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید، گروه های محلی را برای تبلیغات و موارد دیگر ارجاع دهید. با حسابهای رسانههای اجتماعی خود ارتباط برقرار کنید و بهطور مناسب بازاریابی کنید تا همه چیز را به اطلاع برسانید.
هدف گذاری محلی
از کلمات کلیدی بهینه شده محلی استفاده کنید که مربوط به کسب و کار شما و مکانی است که در آن واقع شده است. برای ارجاعهای محلی جوایزی ارائه دهید و از تبلیغاتی استفاده کنید که افرادی را در منطقه شما هدف قرار میدهند که با جمعیت خرید شما مطابقت دارند.
مجددا هدف گذاری شده است
هدف گذاری مجدد راهی برای بازگرداندن مشتریان فعلی است. مشتریان راضی 75 درصد بیشتر احتمال دارد که دوباره از شما خرید کنند. همچنین این یک راه عالی برای تبدیل سرنخ های قبلی است که ممکن است در گذشته علاقه مند بوده باشند اما خریدی را تکمیل نکرده اند. یک انگیزه ویژه برای جذب این مشتریان به رویداد فروش شنبه خود ارائه دهید.
یک کلاس یا نسخه نمایشی میزبانی کنید
خریداران مدرن در برابر بازاریابی تهاجمی مقاوم هستند. در واقع، هرچه تلاش بازاریابی بیشتر باشد، می تواند معکوس تر باشد. در نتیجه، به راه هایی فکر کنید که بتوانید پیام خود را به اشتراک بگذارید و با جامعه محلی خود ارتباط برقرار کنید. آیا می توانید دمو یا کلاس برای آنها بگذارید؟
از مشتریان فعلی خود بپرسید که با چه چیزهایی دست و پنجه نرم می کنند یا با موانع مشترکی که با آن روبرو هستند. هر کلاس/دمو باید روی یک راه برای حل یک مشکل تمرکز کند. در مورد جمع آوری مشتریان محلی خود خلاق و مشتاق باشید. به آنها یادآوری کنید که خرید محلی باعث حفظ اقتصاد محلی شما می شود.
InMotion Hosting یک شرکت میزبان وب پیشرو است که به مشتریان در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. برای سرعت و عملکرد باورنکردنی، قدرت میزبانی وردپرس InMotion را بررسی کنید.